Götlaborg

Igår åkte vi till en större stad än Arvika. Det känndes ganska tydligt att vi inte riktigt var varna spårvagnar, bilar och så mycket folk. Bussresan dit gick extremt fort, aldrig har 5 timmar i en buss gått så fort, Med massa lekar som Jag har aldrig, fråge quiz om klassen, musik frågesport o bingo så gick tiden fort. Jag och Micka vann för övrigt 28 vattenflaskor!!
Studiebesök på Ullevi, somnade en sväng. Trött efter alla lekar. Sen var det shopping som gällde, men efter några minuter fick vi smått panik på alla människor som knuffades o tjötade. Men vi vande oss och shoppingen började.
Köpte massa saker, men har man precis fått lön är det lika bra att spendera mycket. Inget att spara på. Haaa.
Lisseberg, åt pizza så vi nästan dog. Sen blev alla som barn och skulle åka karusell. jag var inte på karusell humör så jag och sara tittade på. Men en tur i Kollorado fick det bli. Sen prövade jag och sara lyckan i lotter. Sara hade en aningens mer tur än mig. Hon van chips och en 2000g chokladkaka. hahaha. de va kul.
Bussresan hem var om möjligt ännu roligare. Jag var övertrött och sjöng, som tur var så var Olsson på samma humör så vi störde hela bussen med vårt vimmsiga prat

"Nihadi och wasabi"
"Spelar ingen roll om de är med eller utan gummi"
"Underbyxorna"
Jaaa, de var kul.

Nu ska jag och jobba, en aningens trött och sliten. Men får hoppas att de gamla inte är på bråk humör idag.

3

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback