gds

Jaa. Då var det måndag igen. Som vanligt inte speciellt ansträngande.
Började 10:15, svenska. Lekte med plastord och skrev poesi: Tro, hopp & semester av Moa Rydström.
Ekonomi: Skrev arbete, inte speciellt motiverande. Sara skrev och jag hittade på ord.
Mat.
3-hjulingsrace på skolgården. Eller det var egentligen 4 hjulingar, sånna som finns på dagis. Men alla var emd och hade kul. Tror jag flachade hela min rumpa för de som satt på gräset. Men vad gör det om 100 år?
Görgen hade nått ekonomi grejh med oss. Gick riktigt bra, trodde de skulle vara ett helvete men de va lugnt.
Till Hk. Sprang ett tag, insåg att mina Tiki skador börjar komma lite mer på vardagen också, min stukade fot som inte varit stukad på länge gör ont nu.
Pumpade med kusinen. En blind var med också, lite coolt fakiskt!
Orkade inte vänta på RPM så jag åkte hem. Nu är jag vrålhungrig och försöker hitta nått ätbart, men måste vänta tills mamma kommer hem om 1 ½ timme. Då ska vi fira pappa som fyller år idag. Grattis grattis.

Nej, ska läsa filosofi. Eller sova... svårt val. Men måste plugga på det förbannade provet! Det sista i min gymasietid. Yeeej.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback