Fullt ös medvetslös.

igår var det fest. igen. Jonna stog för förfesten. Nice nice. Idrottare, ekonomer, en språkare, estetare jaaa listan kan bli lång. Trevligt var det iallafall.
På tiki var det dans som gällde, attans va vi dansade. Många välkända människor ute o drinkade. Yesbox.
Jag, Johan och Lottie vinglade hem i den mörka natten. Trivsamt. Vi slocknade fort.
Lottie väkte mig första ggången kl 7 och sa att jag var tvungen att gå upp och jobba. Hon var orolig över att jag skulle forsova mig, gulligt. Men saken var den att jag behövde gå upp förrän halv 9.....
Elin och jag åkte till jobbet, på med jobbkläder och fick göra smörgåsar eftersom vi var en man kort.
Vi jobbade och slet, mina fötter gör ONT. bättre skor, ja! Mer raster! JA!.

Nu ska jag nog gå och sova en stund. 4 timmars sömn och 7 timmars jobb. JOoo de är hårt att ligga på topp.
Idag kommer min syster hem! Jiiipiie

image673
Jaaa, hon är sötast i världen. Vi är släkt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback