Fest.

Igår var nog det roligaste kvällen på länge. Den får 10 pluppaj.
På förfesten dansade vi och sjöng, på tiki dansade vi och sjöng.
Satt still i sisådär 5 minuter under hela kvällen. Det gäller att dansa när man kan.
En del blev lite trötta och dåliga pga alkoholen. Hjälpte till, är en god medborgare.
Micka och jag somnade som 2 klubbade älgar med en hög alkoholhalt i blodet.
Sov gott.

Jobba idag var inte lika roligt. Inga folk och lite att göra. men de va kul att få jobba med alexandra igen.
Skratttat åt en tant, enda roliga på jobbet idag.

Nu ska jag o mamma ut och springa. Känner mig som en uppbåsbar degklump.

Kommentarer
Postat av: ellika

tack för en hel vild kväll! jag hade sååå roligt! vi måste göra om detta riktigt snart! mvh ellika partykungen

2008-05-18 @ 20:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback