fest? Ja.

Jobb i 3 dagar. Slitsamt, ooh ja. Men man måste ju. Ska jobba varje helg framöver nu. Elin och jag ska fixa sängar på Kvarnen så vi kan åka dit direkt efter festandet.
igår var jag hos A i charlottenberg, det var trevligt. Jag var trött och sov. Såg på film och boxades. Jooo jag vann nästan.

Idag har det varit jobb jobb jobb. Sen frågade Lina om vi var sugna på fest. Svampen och jag tittade på varandra och nickade sedan. Jaaa, vi var sugna på fest! Så fest blir det. Även fastäm mamma och pappa tyckte det var onödigt. Men jag älskar dom ändå. De får helt enkelt acceptera att deras dotter är en festprisse.

nej, får fixa håret. Pusshej.

Kommentarer
Postat av: Bosse

Detta accepteras icke!!! Aj aj aj! Stanna hemma...

2008-05-03 @ 18:19:03
Postat av: Anonym

vad jobbigt att jobba på helgerna

Postat av: Anonym

ha så kul=)

2008-05-03 @ 18:38:22
URL: http://gabbifreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback