fdsa

varför går söndagar så fort? Skönt att vara ledig. vill vara ledig mer på helgerna när det är sol.
Milen gick oerhört trögt idag, är urkass att springa när det är varmt ute. Men man måste ju träna.
mormor, morfar , farmor o farfar var är och åt mat. jag blev trött och sov ett tag. Undra vilka som är pensionär egentligen?
Fikade med tårta, ätit de i två agar i rad nu. Det är icke så bra för min balklänning. hehe, men för magen är de bra.
Nu ska jag återigen smöja in mig i brun utan sol. Jaa jag är en fejksolbränna. men de är bara sån jag är.
A ringde, snart hemma. Yeeej.
Nu har jag suttit och fixat en ny tavla till mitt rum. Soft. En La famila tavla. vackert. Förrutom att skrivaren dog, så en bild blev i färg o resten i svart/vit. Men de ordnar jag när pappa fixat färg. allt löser sig.

nej, solbrännnaaa.


1

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback