Bullkalas

Jobbet var okej idag. Elin och jag lekte tills det kom 24 gamlingar och sa att de beställt kaffe och smörgås. Elin och jag fick lite lätt panik för vi hade inga smörgåsar klara. Vi lyckades övertala dem till att äta bulle och kaffe istället. Ibland är de duktiga de gamla. Sen hände det inte så mycket, jag gjorde rent i disken. Duktigt gjort av mig. Ringde runt lite o planderade ikväll. Efter stängning fick jag och elin ta med oss 2 bullpåsar, 1 påse med winnerbröd och 4 buddapestbakeler. Jooo ibland är det tilloch med värt att  jobba till slavlön och dåliga arbetstider.

Nu ska jag vila lite, uppe länge igår o såg på hockey med viggan. Sen är jag ju sååå extremt snäll så jag körde hem honom. Sen ska jag duscha o sminka mig o sen blir de fest, igen!


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback