åpo

skolan var slapp. Onödig o allt sånt där. Som vanligt med andra ord. EK3 var kändisar idag. Soft. Tror mickas utklädnad var den bästa! Inte mycket som slår Dr Mugg. Själv var jag kungen. Jooodå. Jag var snygg i pappas för stora kostym, glasögon, pälsmössa och skor i storlek 42.

Var på banken och pratade om min ekonomi. Insåg att jag har noll koll. "-har du lån?" - vet ej, tror inte det. "-har du nått sparat på annat konto?" - inte en aning "-vem har sparat åt dig fram tilld nu?" - vet ej. Jaaa jag sa nog vet ej 300 gånger. Sen fick jag gå. men nu vet jag iallafall att jag ska ta tag i min ekonomi. Eller ska ta tag i pappa så han lär mig.

Nu väntar min ORLE bok. OOhoho. Love it. (hör ironin)


Kommentarer
Postat av: sofi

alla älskar OrLe-boken.. inte :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback