Varm mat.

Idag har jag ätit varm mat. Det var gott, men nu blev jag pömsig. Ajjajjj.
Jag måste hålla ögonen öppna, ska ju plugga mitt favoritämne just nu, Orle.
ÅååÅåå så roooligt.
Min syster har precis åkt staffet mot Charlotte Kalla. Coolt tycker jag.
Hon vann dock inte, men själva grejen är fräään.

Jag fryser, vill till ett hajiwaji varmt land. Faaan va nice.
Men, får vänta på den svenska sommaren, som säkert kommer om sisådär 3 månader.

Bara för att jag har tårkigt och inte vill plugga matte ska ni få se det som gjort min dag lite roligare.
Haar ingen humor. Tsss.




Pussokram från ett barn med ingen humor alls. typ.

Kommentarer
Postat av: Mopsen

Haha, madicken is the shit..och rhodos here we go..snart!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback