tisdag.

Jag har kommit tillbaks till min morgon pigghet. Nice. Tycker om att vakna pigg på morgonen.
Pappa sa att jag inte får köra lånebilen. Fy bubblan så orättvist. ¨måste köra mammas blå. Igen.
Saknar min bil, slippa växla... ÅåååÅååå. jaja, den kommer väl hem snart.
Det är fiiint väder ute (: Skönt. Gör inte ens så mycket att det är snö, för det är soool.
Insåg precis att det är 2 timmar kvar tills jag börjar skolan, och jag är sminkad, fixad i håret och färdigklädd.
Hur ska jag spendera dessa timmar? Ett tråkigt svar är ORlleeee. Ett roligare svar är Tv:en.
Får se, kanske en kombination...
Har så mycket som en lektion idag. Joooo, det är hårt att gå i Ek3. Men får jobba lite med projektarbete idag kanske, eftersom vi maskade iigår.Kan inte bara den satans boken bli klar snart....
Känns som man har ingen ork till något längre. Vill inte gå i skola mera, inte ha läxor inga prov, ingen snö, ingen beslutsångest, inga problem. Men, jag vill inte ta studenten heller så. Dubblabudskap.
Men nu får det vara slut på gnällandet, ska ta mig i kragen, rycka upp mig och vara glad.
Bra att jag kan intala mig såna saker. Nu ska jag med ett stort Leende öppna Orle boken och läsa allt intressant som står i den boken. OohoOO Lycko mig.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback