sda

Jag måste nog gå en kurs i att vara bilägare. Det är snö ute,  inga vantar tar jag på mig. Kommer ut ocgh ser bilen täckt i snö. jahaa. Jag orkar inte gå in och hämta vantar utan börjar borsta av snön med hjälp av händerna. Det var förjävligt kallt skall jag ta och medela. Min fina sopkvast som jag fick av min morbror i 18 års present var försvunnen. Blä. Och inte nog med detta, min riktiga bil. Kör just nu mammas lilla blå. Min bil är på besök i K-stad så de kan göra så den startar. Det ryktas om att jag ska få en låne bil....en BMW. HAAaaaaa. Jorasåatte. Ska väl överleva det kanske...

Jag skulle åka in och plugga tidigt. Har jag pluggat? Nej. Varför? jag är en lat människa. Fy på mig.
Men jag ska inte träna idag så då får man ju seriöst hur mycke tid som hellst. OOhohoo.

Nej, ska gå och busa med Elin & Lottie.


Pussokjam från ett icke vinter barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback