s

Sara vaknade tillslut. Åt frukost och såg på Micke & Molle, ja vi är ett par väldigt morgna 18 åringar. Men den filmen är faktiskt bra, så det så. Jobbade med projektarbete, jag var helt borta i huvudet, kom inte på något att skriva, tur att sara var lite mer kreativ, men jag skrev det hon sa iaf, så någon nytta gjorde jag nog. Tog en fika ute i solen, kaffe och äckliga saker ur frysen, kastade de till fåglarna sen. De kan också behöva lite äckliga gosaker ibland.
Projektarbete igen, de gick lite bättre den här gången. Sen lagade vi mat. Gottt, med tanke på att vi gör en kokbok så var det väl tur att maten blev ätlig.
Sen skjutsade jag sara till någon bil, tog varsin bil och åkte mot stora staden Arvika. Sara skulle titta på lägenhet och jag drog till HK. Tränade i mina nya tärningskläder, tsss, tycker om materiell glädje. Körde core, sen var det vänta i 45 min, men då kom Ola så vi fixade ett träningsprogram åt mih i gymmet, så nu jäklar Rhodos here we come. Fast det var väl mest inför balen som vi la upp det. Men men, Sen körde jag nya RPM passet. Jäkligt kul faktiskt, energi.MMMm. Skjutsade hem Ola som tack för hjälpen med träningen.
När jag åkte ur stan blev jag akut kissnödig, det var inte sådär lite lätt kissnödig. Utan EXTREMT.
Fick stanna på vägkanten och springa ut i skogen och kissa. Det var skööönt.
Haha. för alla som vill veta.

Nu ska jag äta smörgås. OOh Gott.

Pussandlove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback