orleeeee

Orleeeee är tråkigt. Jag har provat mina studentklännigar ist. Åååh vad det är inte alls länge kvar. Läskiiigt.
Har ätit 236 degistivekex. Det var gott. Gjort en powerpoint. Nu måste jag nog återgå till ORLeEEEEEn.
Det är tråkigt att ha läxor. Trodde vi var studenter och skulle bara vara lyckliga det sista halvåret. Men ICKE!
Vi kör slut på oss så alla studenter kommer bli utbrända innan studenten.
Idag kom vi även fram till att jag nog har drabbats av pusssjukan. Ajjajajjjj. Tokigt. Måste botas.

Nej. Måste nog se på Tv innan OOORLEEn

Ps. Carro. du är dum. fast jag ääääälskar dig ändå. Bara för tat du ska till Thailandet och bli pepparkaka. Jag satsar mer på den blå/vita hudtonen. MUUUche finare.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback