ooh

Fredag: Elin körde bil idag. 2 timmar filosofi. VAAARFÖR tvingas vi till detta? en uppsats också, vi tackar och tar emot. Svenskan var slapp, tuuur för jag var icke på humör för tant tjat. Sen ORLEEE jag hade visst gjort läxan på fel kapitel, ojsan hopsan. men tommy bara skrattade åt mig. Jaag är bara lite vimsig. Sen var det lunch och det tycker vi om, mat är något som kan göra vem som hellst glad. 
   Skulle åka hem tidigt, men det blev inte så, vi fick uppdrag till vårat projektarbete så vi fixade lite med det jag & sara. Och tänk vilken tur, annars hade varken jag eller Moa kommit iväg och tränat. Vi skyller på Sara. Men det var som sagt tur, för det var riktigt skojj idag.
Nu sitter jag hemma och mamma fann en systemkasse någonstans i huset, haaa ouups jag som tyckte jag städade så bra. jaja, fick ett par skor, klocka, parfym o mascara. Men det bästa av allt var en leksak, set var en slajmig orange boll, och om man kastar den på golvet så slashar den ut sig. (jag är egentligen 3 år, fast i en 18årings kropp)

Nu har jag ätit riskakor och ska slappa heeela långa kvällen. Ska leta upp Hajuwaji skjortor till mig och elin. NIceee. Riktigt Nice.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Shit! En sån boll skulle jag vilja se! :P Du får ta med den till skolan och visa någon dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback