nu är det fest igen.

ÅÅÅÅåh vi festar. Åååå vi festar. Uuuh vad trevligt. Min stämpel från förra helgen är fortfarande kvar och nu ska den förbättras. yeeahh. Det ska bli kul, jag som var så skeptisk till en början. Men mina vänner kan förvandla mig.
Jag och Lottie är lite slitna just nu. Men vi ska vila lite en stund och sen blir de andra bullar.
Vi ska ha klassfest, inne på Tiki. eller vi vanliga och henrik och erik.
Hoppas innerligt att sara har en hårblås med sig ( innerligt är ett konstigt ord)
Har även varit på Sexprat med fråga olle. Var riktigt skojj. Fast jag blev lite trött och vilade ögonen ett tag..
Tssss. Nej, nu ska jag vila och sen ringa och rågfråga mamma om träningen imorgonen. Är inte vuxen nog att ta s´ånna viktiga beslut.


Puss och kraaaam på er.

Kommentarer
Postat av: sofi

klassfest minus mig, hoppas ni får kul ändå ;P lär ju ses nånstans :P

Postat av: Linda

Och minus oss..:/ Hoppas ni hade kul :)

2008-03-21 @ 14:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback