mickalela bangade.

Olsson hade nya planer. Så här satt jag och inte hade nått att göra. Så jag tog en dusch i hopp om att komma på nått att göra, när jag kommer ut ur duschen frågar mamma om vi ska dra ut och springa, och efter mitt och viggans filmtittande och godisätande igår, kände jag att det nog var en bra idé. Stoppade upp håret i en mössa så det inte skulle frysa och drog en sköön springtur. Ett av dagens bästa beslut. Fast kom på att min hud kommer bli torr....ska nämligen träna sen igen, o det lika med att jag måste duscha en gång till. Kanske får skippa den och osa svett. Moa kommer gilla det. Nej, men min hud får faktiskt offra sig. Tsss. Träningen går liksom före mjuk hud.
Nu ska jag äta lite mat. Säga farväl till min systrer & johan. Åka till Viggan med filmen som han skulle vakta, men glömmde. Sen till stan lämna in film nr 2. Träna body jam. Ohjohoho, lite nervöst faktiskt. Hur ska det gå för mig som har noll, noll kordination och är stel som en mumie som varit död i 100 000 år. Njaa, får se.

Nej, magen kurrar.....

Poooous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback