l

Jag bakade bullar från kl 10- 14. Jag har numera extremt många bullar. Gott.
Sen åt jag mat sen snabbt iväg mot Klässbol och hämtade mamma, Till HK och spinnade.
Nu är jag hemma. Oj, vad intressanta saker jag gjort idag, eller njaa inte.
Men bullarna är viktiga- tänk er sitta på ett fjäll med era bästa vänner, solen skiner och himmelen är klarblå. Och ni har en Stoooor påse med bullar. Jaaa då kan livet ta mig tusan inte bli bättre. Tsss.

  
Jag är typ världsbäst på att baka bullar. Något man kanske ska skriva i sitt CV.....

Hejhopp. Nu ska jag gå och leka. Puss.

Kommentarer
Postat av: carro

kickii.. hur ar laget? saknar dig som fan.. nu ar vi i aonang. ca pa phiphidin island innan, och dar ar det ju bara for underbart. kommer snart hem iaf. har solat sa jag flagnar, men inte grater jag for det. aldrig mer medelhavet, har ar sa jakla bra! ja ska vaxa mig idag. haha oooont! har sa mycket att beratta, vi har inte haft en lugn stund pa semestern, bara hittat pa massa saker hela tiden. haha myror i rumpan. Slipsen ska ja fixa idag hade jag tankt. det blir en brun med grona prickar, haha. pusssssssssssssssss dom andra halsar

2008-03-29 @ 02:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback