l

AAaah. nu är min träningsdos klar. Pump och jam. Treevligt, Moa och jag tänkte på Rhodos. Som vanligt när vi tränar alltså. Sen skulle vi se på Gossipgirl. Men det gick tydligen inte på Tv:en längre. Så vi tittade på nått annat. Och åt frusen mango. Gottie gottie.
Kom hem säkert, Var en aningens isigt. Tsss.
Imorgon ska jag till K-stad, Yeeej. Min bil är tillbaks. Wooho.
Kanske hitta ett par bal skor också, det skulle vara på sin plats, för då är allt fixat och klart.
Nice niceee. Känns bra att ta studenten. MmmMMm.
Nej, jag är pigg. Attans har vänt på dygnet - jag brukar sova nu för er som inte fattat att jag är liite kvällstrött.
Men nu är jag pigg som en mört. Om nu mörtar är pigga....

Phu. Jag är trött på allt. typ. ibland. Nu. Osv. Pyttsan heller.

Ska se vart min mor & far tagit vägen. Inte sett någon än....Mysssko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback