Nu har jag avslutat ännu en dag. Varit och hälsat på Karlstad Universitet.
Tvingade med Micka och tittade på Naturkunskapbasår. OOH det var ingen trevlig vistelse.
Han där gubben avskräckte mig verkligen. Phu, men kanske ska ta det ändå.
Bara att hoppa av om de blir förjävligt. 19/21 klarade det ju i år så varför inte jag?
Kanske beror på att jag hatar alla kurser som jag måste läsa. Hmm.
Sen åt vi godis och sen vile vi hem.
Sov påvägen hem till Arvka. Mina ben blev stelare och stelare. Skidåkning är inte bra.
Sara & jag gick runt och skulle fixa papper. fick hjälp på Bokia. Yej. kanske löser sig ändå.
Hämtade mitt körkort. HAAA. det ser ut som att jag ser ett ufo med peruk eller nått.
Förvånad är jag iallafall. Äsch, ska ju bara ha det i 10 år.
Sen tränade jag med Moa o Carro. Men det var svårt att göra Core övningar när man inte kunde lyfta benen.
Även steppen var svår när man fick kramp i ljumskarna varenda gång man lyfte benen.
Men jag tvingade mig kvar och tränade. Nu har jag ätit smörgås och ska se på Tv en stund.
Mamma och pappa åker på kryssning imorgon. nej, jag är fortfarande inte ALLS avundsjuk.
Har det sååå bra här i kalla sverige, in tha wooooood.

Puss

Kommentarer
Postat av: kajjan

DU DIN LILLA PARTYSESSSA!! Börjar likna syrran snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback