Kiss

Jag är stöört kissnödig. Har druckigt X antal liter vatten medans jag tränade. Kan vara orsaken.
Vårat badrum är lagat. Så nu kan vi ha fest igen. HÖöö.
Jag har köpt bebiskläder så nu är det bara att börja producera. (dom var icke till mig, internskämmt igen)
Har tränat 2 timmar, skööönt.
Pumpen börjar till och med bli rolig igen.
Jag har haft anförande idag. Dödde inte.
Mamma lärde ännu en gång mig att  tanka. Tssss. Jag är lite löjlig.
Imorgon ska jag ställa alla funderingar jag har till Fråga olle.

Fast nu måste jag verkligen kissa.

Hajs

Kommentarer
Postat av: Lina

Hmmm...du är kissnödig och köper bebiskläder.. döljer du nåt kicki? ;) Vad händer efter tiki på lördagkvällarna egentligen? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback