jkgh

Måndag. Inga större händelser. Alla var ganska trötta och sega idag. Svenska var de enda som stog på schemat idag. Lugnt och skönt. Sen var det projektarbete i 3 timmar. Snart uppe i 80 timmar, kommer antagligen gå över mina 100 med X antal timmar. Men boken måste ju bli klar ändå. 
Mobbade Moa för att hon inte får vara med i A-laget. Det är faktiskt bara jag, Sofi & Lottie som får vara med där. Kanske några fler med inte funit några bra kandidater än.
   Åkte till HK och tränade, sprang i 30 min. Blev jätte yr, men hade bestämmt mig för att pumpa.
Men det var nära att jag fick gå ut, mådde inte alls bra. Men genomförde hela passet iallafall, skamm för den som ger sig.
Nu har jag fått smörgås så nu känns allt mycket bättre. Nu funderar jag på att pallra mig upp till Tv:en.
Imorgon börjar vi inte förräns 11, skönt med mera sovmorgon! Tycker fortfarande om vårat schema.
Nästan så att det var värt att ha ett helvete i höstas när vi har så slappt nu.

Morfar har fixat handfatet någorlunda i badrummet nu. Det står på två träklossar istället för de böcker jag pallrade upp det med. Nu ska vi bara ha hit nån händig sak som kan få fast det på väggen igen. HA.

Pussokram från en medlem i A-laget. (internskämmt)

Kommentarer
Postat av: Icke A-lagaren!

Du! Jag vill ändå inte va med i ert dumma A-lag;)..jag har nått som inte ni har..ha!!;P

Postat av: sofi

A-laget är bäst ;D

2008-03-10 @ 20:09:31
URL: http://soofii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback