g

OOh. Jag är vaken. Sara ligger kvar och sussar, våga inte väcka henne. Tsss. Hon kan få sova ut lite tycker jag. Ända till kl 10, sen får hon faktiskt upp och hoppa.
Igår var det myspys med gänget hos Lottie, trevligt. Vet dock inte om hennes grannar var så glada eftersom vi såg på, som i mitt tycke var skräckfilm, och vi skrämmde upp varandra ganska rejält. Skrek X antal gånger, men det får grannarna ha överseende med. Tss.
Jag hoppade till och med ut ur soffan, nästan, så rädd blev jag. Tur att mobilen och filt finns.
Vi åt god mat också, fajitas a´la la famila. Nice.
Pratade skit, planerade fjällen och mycket mycket mera.
när vi åkte hem så var det nära en incident, jag missuppfattade mickas omkörnings-försök och trodde att de skulle tävla. Tssss. Jaja, sånt som händer när man har en skruttig och ful BMW. (skulle hämta min bil idag, när vi kom in så gick en gubbe och skulle köra fram den åt oss, överlycklig blev jag för att äntligen få köra min bil, men efter en kvart så syntes varken gubben eller bilen till, men tillslut kom gubben, utan bilen och sa att den återigen inte startar....GE MIG EN NY BIL)
Sen har jag shoppat söner mammas plånbok. Huhihi. Men jag måste ju vara fin i vår...

Nu ska jag förbereda frukost åt Sara. Hiohoho

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken jävla skrothög du lyckats få tag på du :/ Inge roligt...min bil startar iaf ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback