fcg

Jag är säker på att jag kommer bli tjock som en babian.
Min Mormor är en sån som skulle kunna mata ihjäl personer. Hon lyckas snart med mig.
Det är massor med mat, glass, choklad, frukt, kaffe, muffins. Ja ALLT.
Nästan tur att mamma & pappa kommer hem snart så vi kan återgå till våran knäckebröds diet.
Dom kan faktiskt få komma hem nu, en vecka är lagom. Nu börjar jag sakna att ha dom hemma.
Hoppas de har med sig nått kul hem till mig Weeiiwwi.
Imorgon är det måndag. Morfar ska kolla på handfatet, han brukar kunna fixa det mesta,
Mamma & pappa blev kanske inte överlyckliga över att deras dotter hade haft lite kalajs i deras hem. Och att de fick ett medelande där det stog "hej, nu är jag vaken, hur är det i Hongkong? joo, det är så att vi har ett litet problem, handfatet har rasat ihop, vad ska jag göra? kram"
Men jag löste det ganska bra, det står numera upp pelat  med hjälp av böcker. Tog inga bra böcker iaf. Ifall det skulle läcka lite vatten...

Men mamma & pappa ni kan vara lugna, det var ingen fest som man kan jämföra med era fyllefester när ni var unga, dummt och berätta sånt för era barn. det kan användas emot er, Lär er det.
Jag gör ju bara så som ni gör. Har fest och kanske tar en öl för mycket då och då, Men jag tog iaf ingen återställare när jag satt och skulle köra bil. Nänä, tilloch med jag har en gräns, även fastän jag vet att många tvivlar på det.

Pussohej från ett barn som följer föräldrarnas exempel.


Kommentarer
Postat av: kajjan

OJOJOOOOJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback