f

Jag är trött. Har varit nära döden. Pumpade och steppade med en aningens bakfylla och ingen mat.
Min bil är dum igen, nu får den lagas annars vill jag inte ha med den att göra längre.
Jag har bitit mig i tungan och har ont.
Skulle ha pluggat, men somnade ist. Får gå upp tidigt imorgon ist.
Jag har beslutat mig att ha en vit vecka nu. Min kropp måste vila från alkoholen ett tag.
Så det så!

Nu ska jag äta mer mat. Är hungrig igen. och trött. Ska pömsa tidigt idag.

Måste komma på ett anförande. Tusan. Vad ska man prata om? Hajiwaji kanske.
Jag tror mitt ord igår var Hajiwaji, sa det sisådär 3097 gånger. Har inte så stort ordföråd.
Men det är roligt att säga hajiwaji... höhö

Lättroad. Eller övertrött. Jaaa, en kombination tror jag.

Du är dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback