dsg

Jag är fruktansvärt trött på ORLEEEE. Har även skrivit klart mitt anförande. Nu ska jag kika pyttelite på den där boken sedan gå och göra något annat vettigare. Anser inte Orle som något man måste göra. Så det så.
Mina vänner har nog lyckats spräcka min vita vecka. attans, kunde inte ens behålla den tanken i en dag.
Det är något starkt fel på mig. Tsss. Det kallas att man inte kan säga nej och inte vill missa en fest. Hö.
Jaja, nu sitter jag och dricker bubbelvatten och tuggar på ett smaklöst tuggumiii.
Jag har en aningens långtråkigt. Jooodå. Men det är inte mitt fel. Det är min skolas fel.
Nu längtar jag fakitskt efter sol och värme och Rhodos. Jaaa, det där stället vore inte helt fel att vara nu.
Istället för att sitta i det här huset med minusgrader utanför fönstret och massa plugg som väntar.
För när vi är på Rhodos, då kommer vi inte ha några läxor eller prov som väntar på oss.
Det kommer bli bra. Det kommer bli mer än bra. Helt fuckingunbelivööbul.
Men först ska vi ha Orle prov och anförande.
Bara att återgå till evrkligheten. Ja.

Kommentarer
Postat av: sofi

känner igen det där med inte kunna säga nej eller inte vilja missa en fest. jag skulle ju va nykter i helgen, men det gick ju som det gick ändå.. men men, går man i Ek3 så äre ju nästan så man måste :P

Postat av: Anonym

Men tönten där! Vill du missa en helskön kväll med gänget så visst.... ingen som tvingar med dej vettu;P Sj ser ja fram emot de och hoppas starkt att du snart kommer på andra tankar:P hihi;)

2008-03-17 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback