dds

Solen skiner. Ooohoo. Bra tycker jag. Idag är det påskafton, vilket är en ganska överskattad dag enligt mig.
Meeen man får ju äta godis så, det gör dagen till en helt okej dag.
Ska baka massa kakor säger mamma. Joo, eftersom jag enligt moa är en baktant passar det väl mig.
Ska ut och springa idag, dåligt med träning den här veckan. Får bli milen eftersom det är soool.
Annars har jag inget nytt. Jag var döddstrött igår och somnade tidigt, innan Let´s dance var slut, sov i princip hela det programet också iof. Men nu är jag vaken och pigg.
Kanske ska börja dagen med att äta godis. jaaa, låter som en bra idé.
Åt ju så minimalt lite igår: Frukost a´la Lottie, Sallad på donkan, pastasallad när jag kom hem, Tacos på kvällen.
Jaa jag är en hungrig människa.
Nu ska jag baka, jaaa moa, Baka. Men inte till dig. Haaa man behöver inte vara snäll på påsk väl?



Pusss


Kommentarer
Postat av: Moa

Du bak-nissen där!! Klart du borde va snäll på påsk;)!! Min frys är nuförtiden tom!! Hu, va synd
det är då.. Men nu ser jag fram emot taco-dag snart, där inga läxor eller alkohol är inblandad, bara trevligt sälsakp och ältande;)!! pöss alkis/bakis-tönten!!

Postat av: Moa

Du bak-nissen där!! Klart du borde va snäll på påsk;)!! Min frys är nuförtiden tom!! Hu, va synd
det är då.. Men nu ser jag fram emot taco-dag snart, där inga läxor eller alkohol är inblandad, bara trevligt sälsakp och ältande;)!! pöss alkis/bakis-tönten!!

2008-03-22 @ 16:26:09
URL: http://rydas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback