dagen idag.

Dagen började med ett lyckat tanknings försök av mig och elin. Eller mest av Elin, jag kan fortfarande inte tanka. Varför lärde man sig aldrig det på körskolan. Men nu kan jag nog. kanske, eller bäst och ha med någon när man ska göra det, ifall att det skulle gå åt pipsvängen.
Åkte till K-stad, och universitetet igen. Nu vet jag vart resturangen finns, bra nu klarar jag mig där med.
Kollade på UF-mässan, kul faktiskt. Jag fick ju godis, så länge man får sötsaker är jag nöjd.
Åkte hem, sov......
Elin och jag drog ett varv på stan, Köpte en ny plånbok. Bra, för nu har jag en hel.
Sen till HK, pumpade och Spinnade. OPOOhiooo. Lyckaaa. Det var Nice, Riiiiktigt Nice.
Nu har jag ätit mina smörgåsar och ska se på nya One tree hill avsnittet.
Sen blir det Grey´s anatomy.


Ojoj, nu får jag sätta fart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback