d

Aaah. Insåg att det är Gert på Tiki på lördag, Jaaa, då måste vi ju dit också. Vi får helt enkelt ta bar rundan i Arvika.
Cooolt. Kul - Jaaaa.
Min katt är dum. Han vill vara med och skriva blogg. b            b vvvvbg <n<bgfv hjgn / av Elis
Hmmm. Nu måste jag äta lunch, jag som precis ätit frukost. Men vem vill slänga dyrbar shoppingtid på lunch, inte jag iallafall. Nääe.
Jäzbox. Lunch var det.. Tsss. Nödvändigt. Man måste ju äta.
Jag har skrivit klart om mitt rum, vet dock inte vad man skulle skriva om. Men de blir nog bra, har skrivit filosofi också, jag tror inte USA finns. så det så.


Pusselipuuss


Kommentarer
Postat av: Lina

Kicki..vem är Gert? :P

Postat av: Lina

nja, jag ska inte ut på länge nu :S tyvärr ;) vi får ta igen det i maj ist :P

2008-03-26 @ 12:47:06
URL: http://linajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback