d

Åååååå. Jag kom på att det är våffeldagen idag. Nice. Jag gillar våfflor.
Det är gott och inte nyttigt, jaa de kan inte bli bättre.
Pappa och jag ska göra köket osäkert, eller jag lagar mat och han tittar på.
men det fungerar ju det också.
Natur är extreeemt tråkigt. Vill inte ha läxor, prov eller nått annat.
Vill vara ledig.
Imorgon ska jag till K-stad och hämta min bil. Yeeej, hoppas den startar i fortsättningen.
Annars vill jag inte ha den.  Så det så.
Pyttsan. Jag har tråkigt. Filosoferar på vad jag ska träna idag. hmmm.
Något hittar jag väl på, löpning är ganska uteslutet eftersom det är massor med snö ute.
Så det så. Jag börjar bli på det humöret jag var på igår. när jag var jobbig. Får åka och trakasera någon.
Synd att Carro är i Thailandeet, hon är bra att leka med. Hon kommer snaart hem.  Hoppas jag.
Saknar min lilla bulle. Muuusigt.

Nej, våfflor var det.

          
Är det några som lyser upp min vardag så är det dom här männsikorna. Om de kan kallas för människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback