Ååååå Carrroo

Nu saknar jag Caroline Falk ännu mera än jag gjorde tidigare. Ojojoj. Nu är det dags att de kommer hem tycker jag. De verkar ju ha det stört bra där borta i thailandet. Inte alls avis, neej här är det ju snö och grått. Kan ju inte bli bättre. Tsss. Men jag saknar iallafall henne. Hon ska få en goooo blöt puss på kinden när hon kommer hem. OOoh va vi ska kramas. hihi


en ljuvlig varelse den där Carro ;)

Nej. Förutom min saknad efter min sambo mår jag bra. Ska ställa mig och laga mat till fjällen och sen ska jag åka in till stan och luncha med Lottie, René & Sara. Jupp. Sen ska jag och Lottie leka. Ska bjuda henne på middag också. Mmmm. Fast det vet hon inte än. Tsss.
Nej. Jag får helt enkelt sätta igång. INgen vila ingen ro.

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

Naaaaaw. Va söt du är sambon, såg det precis nu. :) har saknat dig jättemycket. Du är en sån som måste med på utomlandssemester, du är ju bara för underbar! Med till thailand till jul? ja.. ja måste tillbaka :) ha det superbra i fjällen!!!!! Älskar diiig!

2008-04-04 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback