11 mars.

Imorgon, imorgon är det exakt 3 månader kvar tills vi tar studenten. Är livrädd för detta fenomen studenten.
Känns nästan lite som livets ände, haaaa fastän det är början.
Men det är skrämmande iallafall. Läskigt, roligt, hemskt, tragiskt, en lättnad, oroande, stööört, underbart...
Listan kan göras lång. Men dessa 3 månader ska minnen skapas, minnen som ska vara länge.
Ojoj, kommer nog se tillbaks på dessa 3 månader med ett stort jäkla flin på läpparna, tror det kommer bli 3 extremt roliga månader. ska njuta av varenda sekund.

Idag har det varit slappt, en lektion. Naturkunskap, inte speciellt kul. Trevligt och veta att man ska syssla med de där i ett år framöver, kanske, börjar bli en stooor betoning på kanske nu. Vet inte om jag kommer orka det.
Jaja, en månad kvar att tänka. Får tänka så det knakar.

Har kört min kusin till pizzerian i Klässbol, jag fick 7 kr i driks. Yes, nu kan jag köpa kaffe i skolan! haha.

Har skrivit ett CV, klart rättskunskapen och nu ska jag börja med ORLEN. YEees jag är duktig när jag vill det. Eller när jag inte har något val.

Imrogon ska vi till K-stad igen...Vad är det med den där staden, ska vi dit hela tiden? Vi måste ha någon dragningskraft med den staden. Måste tanka mammas bil imorgon också, annars har vi 2 bilar som står vid garaget och inte åker så många meter. (min vill inte ens låsa upp sig längre, DUMMA dumma dumma bil)

Nej, ORLEEEEN väntar så snällt på mig.

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kicki...har ni kollat batteriet i din bil?

Postat av: carro

du kicki.. ja måste få kalla dig kinderägg.. du är brun utanpå men blond innuti.. haha, batteriet, klart att det är batteriet ;)

2008-03-11 @ 22:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback