Hemfärd

Idag är dagen då min semester tar slut. Vi ska åka hem.
Eller i eftermiddag. Sen kommer vi antagligen hem i natt eftersom mormor o morfar bara kan köra i 50 Km/h
men semestern har varit bra. Igår hade jag o Maja en rotar dag. Låg under täcket och läste böcker. Skönt.
Jag fick mitt antagningsbesked till universitetet också, Jäklar. Jag kom in, visste iof de eftersom nästan alla kommer in.
Men ändå, ingen återvändo. Har tackat ja, så nu ska jag slita ut mig på Kalrstaduniversitet till hösten. Med matte, kemi, fysik och biologi. Kan det bli roligare? Nej, jag är tveksam...

Måste packa. Jag ska hem till Värmland, Tjalallalalaaa.

Kommentarer
Postat av: Carro

Heem. Till sambon :)

2008-07-15 @ 19:21:08
Postat av: elin

yes då syns vi i höst då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback