gds

igår jobbade jag. tränade även på HK på morgonen. Sen handlade jag. Vuxet.
JObbet var kul. Jag vare övertrött och gjorde massa kul saker. Som att skriva kossa på EvaLis handskar.
Hahaha. Hon gjorde igen med att skrämma mig så jag nästan fick en hjärtattack.
Nu har jag sprungit milen. tagit en iskall dusch och nu ska jag äta frukost.
Sen åker jag till Jobbet. Wooooow

Får förhoppningsvis lägenheten på fredag. Hohoo. Har även tagit mig en titt på mitt schema.
HAAAAAAAAAAAAA. Överlever jag detta året, ja då överlever jag ALLT.
Första dagen: 13:00-16:30 Fysik.
Kul.
Men jag var ledig varje fredag. Inte flr att jag tror de kommer bli ledigt, kommer med all säkerhet behöva plugga igenom mig den dagen också.

Frukost.

Kommentarer
Postat av: sofi

tss, jag är inte avundsjuk iaf.. eller kanske lite på att flytta hemifrån, men inte på fysik ;p

Postat av: elin

din stackare! vi ses i höst alltås :)

2008-07-31 @ 00:49:06
URL: http://niile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback