gdf

Ledig idag. Hoho vad skönt. Jag borde vara mer ledig. Solen har varit framme hela dagen.
Jag o A har badat & Solat. Men vi är båda lite för rastlösa för att sola länge så de blev en kort solstund.
Åkte in till stan o mötte Carro. Drog en vända på stan o fikade en sväng.
Sen tränade vi på HK, damn va jag saknat o tränat där. Energiii. Fast det var svårt o träna när man hade Carro bredvid sig o vi fick skrattanfall.
Nu är jag hemma o jag o pappa har ätit mat. (pappa lagade, de har visat sog att pappa inte är så dålig i köket som man kan tro)
Nu ska vi ut o ptöva fiskelyckan.
Imorgon är det jobb igen. Och jag vill verkligen inte!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul o träna när du är med. allt går så mycket lättare o tiden rinner iväg :) Älskar dig sambon

2008-07-24 @ 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback