fds

Igår var det en slapp sista lediga dagen. Solade, tvättade bilen, sov osv. Pappa & Jag spelade 18 hål golf. Varför utsätter jag mig för denna extremt jobbiga sport? för psyket, inte för konditionen. Det är sällan jag blir så arg som jag blir när jag spelar golf, men ändå åker jag till golfbanan och tror att det ska gå bättre nästa gång. ack ack.
Idag har jag sprungit en tur nu på morgonen, sen ett dopp i sjön. Sommaren är bra.
Nu ska jag sminka mig sedan åka till jobbet. Tror inte det kommer bli så mycket folk idag pga Värmen och att det är avrikafestival. Jaa då finns det annat att göra än att fika på kaffekvarnen i Klässbol.

nej, måste kila.

Kommentarer
Postat av: Plutten

Ja, ta kortet och kom, vi stannar i Barcelona tills pa sondag tror ja!! Hors snart, askeligeg vettu X*

2008-07-04 @ 20:45:58
Postat av: elin

kaffekvarnen i klässbol har ju massa gott :) gör ni allt själva?

Postat av: Carro

Sambon :) Leka till veckan ja, absolut! :) kan inte månda o tisdag bara. :) I CALL U :)

2008-07-05 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback