fds

ledig idag med. En hektisk dag framför mig.
Ska iväg och leka med Sara nu snart. Får passa på när bägge var lediga.
En sväng på stan och kolla lite. Mamma och jag ska byta studentpresenter.
Sen hem, ev. golf. Sen se på en rulle med Viggan.
Dagen slut.

Igår var också en fullspäckad dag. Städade rummet, började tvätta bilen sen fick jag en läkartid.
Fick kasta mig iväg till arvika och träffa en doktor. Fick ny medicin, jävla svinkoppor.
Sen åkte jag till Lottie och lekte med henne & Rene.
Till HK och tränade med Moa.
Till Micka och grillade korv med rene,Lottie, micka & Elin. Vi drag till jössefors och tittade på
fotboll. Jag tyckte det var mycket roligare att kommentera hur alla såg ut än att vara engagerad i matchen.
Men A hade iallafall gjort ett mål, i första halvlek. Fast då var inte vi där. Tokigt.

Nej, nu ska jag dra iväg till Kvarnen och köpa med min lite bullar till sara.

Puss

Kommentarer
Postat av: sara

tack för en mysig dag <3

2008-07-01 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback