dsg

En jätte bra dag blev det idag. Sov till halv 10.
Åt frukost, o fyllde på olja i min bil (Vuxenpoäng).
Åkte till jobbet och inhandlade ett par bullar. Vidare till Sara och hälsade på.
Pratade skit, längtade tillbaks till Rhodos & Studneten. Solade och fikade.
Kändes vuxet att sitta i Saras lägenhet, dricka kaffe och äta bullar...Vi blir bara äldre X)
Sen en sväng på stan, bytte studentpresenter. Beställde en ny ring, fick vinglas som pappa redan slagit i sönder.
Fick armband, och 2 par örhängen. Sen kollade jag och mamma på soffa till mig.
Känns riktigt kul att få flytta till hösten!
Sen hem o hämta bikinin o vidare till Furtan, vi drog o badade. Har inte  badat sedan Rhodos och det var liite skillnad på temperaturen i vattnet må jag säga. Men vi överlevde, och såg jätte stora fiskar. Pratade skit o sen var det allsång på skansen som vi inte kunde missa.
Sjöng ganska falskt....Sen åkte jag hem, ätit smörgås o nu väntar sängen. Eller en film.
De märks.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback