dfsa

Idag är jag för engångs skulll ledig. Skönt. Har jobbat hela festivalen. Men vad gör det. Vi var ute i torsdags ändå.
Sara & Jag kan ha fått en aningens för mycket av det goda, jag skyller på Sara.
Sen har det varit jobb för hela slanten. Att så många vill fika hos oss, ja de måste bero på mig o elin...
Elin har förresten åkt till varmare breddgrader, närmare bestämmt Italien. Nu är jobbet inte lika roligt längre.
Men jag är snart långledig. Hela 5 dagar i sträck. Vilken lyx...
i helgen har jag tofflat, vilket är riktigt trevligt enligt mig.
Nu är jag dock ensam i det stura huset. Har gjort en tavla. Kreeeeativt.
Nej, kanske ska ta o se på en film, perfekt filmväder nu..

Pusssandlovee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback