Tisdag.

För första gången i mitt 19 åriga liv så försov jag mig i morse, skulle upp 10 i 7, tjugo i åtta vaknade jag. De blev ingen dusch o fick springa ifrån lägenheten som var i en enda röra. Men hann med bussen till kemi lektionen. Inte för att de var nått speciellt happy moment, men ändå.
Satt och pluggade fysik med dom andra till kl 4. Åkte hem, mera plugg....Har precis haft lite paus med kvällsmat.
Nu börjas det igen, Ska ta mig tusan klara den här tentan. Vill ine få omtenta, men kan bara göra mitt bästa.
Imorgon har vi fysik från 9-12. Sen fysikträning från 1 och frammåt. Ska sitta till kl 5. sen ska jag, helena och sanna träna.
Sen blir de väl plugg igen....Mitt liv är roligt.
Ska bli otroligt skönt med jullov nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback