Tisdag

Upp kl halv 8, tog mig en liten sovmorgon. Började skolan kl 9, skulle ha biologilabb. Den va riktigt rolig, vi mätte EKG, puls och lungkapacitet. Sen kom PerEric. Både HannaMaria och jag fick kallakårar, han var här med tenta besked!!
Hade säkert 290 i puls när jag gick in och fick mitt resultat, OCH Det gick bra. Riktigt bra tilloch med. Är faktiskt stolt över mig själv, jag klarar sånt jag inte trodde jag kunde alls. Men man kan om man vill. Och jag vill verkligen klara detta, och de gör jag. Med lite blod,svett och tårar. haha. Man måste kämpa för det man vill ha.
Och det gör jag. Som ni kanske har märkt har jag på senaste tiden inte skrivit om något annat än plugg,plugg,plugg. Men heey de ger ju resultat också. HUhihi.
Nu ska jag fira med att baka en sockerkaka, för jag ska plugga hela dagen imorgon (suprise) Men kemitentan på lördag känns som att jag kan få ett underkännt i, den kursen har gått så fort så de är omöjligt och lära sig allt.
Men ska göra mitt bästa.
Sen vid 5 ska jag åka till Helena och välja klänning åt henne, och platta mitt hår. Sen hämta upp Lisa, HannaMaria och Pelle, till skolan och umgås med klassen.

Happy Happy life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback