Söndag + måndag

Igår var det 2:a advent. Mysigt. Tyvärr började snön töa bort. Vaknade kl 11, JAG vaknade kl 11, sov från kl 12-11. ja jag var trött. André och jag åt frukost. Sen kom vi på att vi skulle spela monopol, de skulle vi aldrig gjort, de höll på att sluta med 2:a världskriget! Ska aldrig mer spela spel med honom, han fuskar.
sen åkte jag till mitt hem, handlade mat. lagade mat o sen kom felicia,helena & sanna och åt mat och tittade på Wallander, vissa av oss var bakfulla och somnade mitt i filmen. men de var ju roligt det med.
Idag har jag haft skola. Biologi från halv 9-12. Målade igenom mig föreläsningen. Det är jobbigt att lyssna i 2 timmar. roligare att måla.
Sen lunch, skrev labbrapport. Sen fysikträning inför tentan på fredag, satt kvar till halv 5. Sen in till stan, kollade lite innan träningen. Steppade loss som aldrig förr. Skönt o få ur sig lite energi efter en veckas uppehåll.
Sen hem, åt mat, renskrev labbrapporten och plugga fysik.
Lovade mig själv imorse att jag skulle gå o lägga mig tidigt. därför säger jag härmed god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback