rnfd

Ännu en dag gått. Eller den är väl inte klar än men... Vaknade halv 11, va jätte trött. Inte vanligt, men en hård vecka sätter sina spår. Åt frukost o sen drog jag hemmåt. Jag o mamma sprang en tur, sen bakade jag skorpor, gjorde köttbullar till julbordet på tisdag. Även packat in julklappar. Nu har jag inget att göra, har försökt fått med någon ut. Utan resultat....Så får bli hemma ikväll. Jag som ville ut, men men. Nästa helg så ska vi fira att vi får jullov.
Ska sitta inne o se på tv. Fy vad deprimerad jag låter. haha, de är inte så farligt som de låter.
Skulle vilja ha något att göra bara, O Carro jag vet att du ville ha med mig ut. Men känns lite sent nu ;)

Nej får väl krypa ner i soffan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback