Paaain.

Nu vet jag varför jag har haft ont i magen osv under helgen. Jag har urinvägsinfektion. Yeeeej, Och vet ni vad? Det gör förbannat ont att kissa. Jag önskar inte ens mina värsta fiender den smärtan som jag har när jag kissar. Jag biter mig i armen. Njaa då kanske ni har en anning om hur ont det gör. Så jag försöker att inte kissa. Men min syster sa att det är bra att dricka citronvatten, så de har jag gjort. Vilket resulterat i att jag måste kissa. Så jag har bitmärken över armarna.
Men heey, jag klagar inte. Jag har fått antibiotika, som därmed medför att jag inte kan hänga på Sanna & Helena ut på lördag. Inte lust att gå med den här smärtan längre.... Men men.
Jag skulle träna, men Core känns inte rätt för mig mage. Så jag vilar idag, ska gå på Volleyboll och titta på när HannaMaria spelar istället!!
Imorgon är det onsdag och vi har skola från halv 9 till 3. Och sen ska jag sitta kvar och plugga till ca 5. sen träning...

måste hoppa in duschen. pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback