mat

Hör och häpna, jag har ätit middag idag. Haha. Förr i tiden så blev jag lite utstött för att jag bara åt lunch och sen kvällsmat. Men förrut bestämmde jag mig för att laga mat (beror mest på att jag hade creme fraisch sonm gick ut o jag måste ha matlåda tills imorgon) Så jag har ätit varm mat, nu mår magen faktiskt lite bättre men jag är 10000 ggr mer trött öbn jag var innan. Men nu ska jag ta ledigt från plugg. Har varit duktig idag när vi satt i skolan. Gjorde hälften av övingstentan på kemin och hela fysiken, Sen kan de ju tillläggas att jag inte fattade ett förbannat dugg av vad jag gjorde. men heey jag gjorde något iaf.
Nu ska jag dricka bubbelvatten med citron i, packa väskan och rensa kylskåpet. Sen sova.
Åker hem imorgon, ska ta ledigt på fredag för och dra till Oslo. haha.

pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback