Måndag, igen.

Fasen va fort tiden går. Om en vecka är de jul och jag har snart gått min första termin på universitetet. Undrar om de är för att man har så mycke att göra som tiden går forte eller för att man har roligt i skolan, Ja de är frågan.
Har iallafall haft kemi och fysik idag. Inte världens roligaste dag. Men sen åkte jag, Sanna, Helena och HannaMaria in till stan och shoppade och fikade.
Sen hem vid 6, sern dess har jag försökt plugga kemi. de är så löjligt svårt så de finns inte. Fattar inget, det är som grekiska för mig, men molförhållande dit och substansmängd hit och massa konstiga ord däremellan.
PUST & STÖN, klarar jag den tentan ska jag fira rejält. Men känner inte någon större motivation o klara den på första tentan faktiskt, de som läser Kemi A i gymnasiet läser den på ett år, vi på 1 ½ månad, en aniongens skillnad bara.
Ska plugga lite till sen sova.
Imorgon har vi 2 labbar och sen julbord med klassen så då blir de inge plugg inte.

Have en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback