Måndag

Ja så blev det måndag. Två dagar kvar tills julafton. HIhihi.
Igår vaknade jag och moa. Pigga efter en kväll på ankan. Va riktigt kul o gå ut med Sanna & Helena.
Alltid kul och gå ut med Moa. Kvart i 2 gick tåget, åkte till charlottenberg. Fick mat av André för annars hade jag nog dött.
Sen Mys och tv, in till stan André spelade fotboll jag passade på att hälsa på sara & även micka.
Pratade skit osv som vanligt. =)
Sen kom André och hämtade mig, hem till Boda och såg på film och åt godis.
Sov till 11 idag, jag packade in paket. Frukost och sen Sunes Jul.
André har precis åkt hem och jag ska klä granen. Sen in till stan och dra ett RPM pass :)
Inte tränat på över en vecka, de börjar suga rejält efter ett hårt träningspass nu!!

Tjoflöjt. Jag är glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback