Kväll

Ja då blev de natta då. Eller kanske inte, men mörkt är de. Åkte på träning, tog de lite lugnt, eller hade lådan ett snäpp lägre ner än vanligt. men de fick gå ändå. Ringde massa folk när jag gick hem och väntade på bussen.
Åt mat när jag kom hem. Knäckebröd är nice. Sen dess har jag suttit och inte pluggat nått alls. Jag har sett på färjan!!
och de är ju inte ens bra! men fast blir jag. Hehe.
SKa ta tag i detta nu. Sen sova, börjar egentligen kl 1 men ska ta och åka dit kl 9 för att plugga fysik med Sanna.
Sen blir de träning med carro och sen ska vi på Volleyboll och titta på när HannaMaria spelar.
Håller på o laddar ner Elton John, haha jag och André ska till Oslo och lyssna på han. Hahaha, ja men de är ju lite annorlunda mot att sitta i challa eller boda en fredagskväll iallafall. Dessutom får vi biljetterna av hans pappa. Snällt.
Jaja, nej ska plugga lite.

hadä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback