jullov

Heeey. Jag är klar, jag har gjort tentan. Kan ha gått bra, kan ha gått dåligt. Bryr mig inte. För jag har jullov.
Moa kommer hit kl 4. JA hon är modig och ska hänga med ut ikväll. Med mina nya vänner, som är extreemt farliga.
Ska åka till Helena och äta mat och dricka öl. Manligt. Sen efter ett par timmar med skitsnack och öl burkar ska vi gå på glada ankan. Sen ska jag och min följeslagare moa åka hem och sova.
På söndag väntar en bakisdag. Kommer kännas som förr i tiden när vi bodde hos Moa, tomt i kylskåpet osv. För jag är lat och orkar inte handla. Men vet precis vilken frukost fröken Rydström ska få. HAHA.
Iallafall, för att fira att jag har jullov dricker jag kaffe, äter sockerkaka och ser på första avsnittet av OC.
Hääärligt.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback