JMSDAl

Ännu en dag har sprungit förbi mig. Ojojoj jag är väl snart t 78 år och märker det inte ens...
Jaja, har haft Kemi på förmiddagen, sen hade vi egentligen fysik. Men eftersom vi har Kemi tenta på lördag struntade vi i den och pluggade istället. Går lite frammåt, men mest bakåt.
Vid 3 åkte jag, helena & Sanna in till stan. Jag parkerade i parkeringshus, läskigt.
Köpte en röd klänning som jag spanat på länge, och eftersom vi deppade lite idag så var vi tvugna att shoppa loss lite för att återfå vårat glada humör. Sen tog jag en tur till Bergvik, Och fy fasiken vad folk de är på stan nu för tiden (antar att de kallas julstress) sprang in och köpte den sista julklappen o slängde mig in i bilen och körde hem till skogen.
Ska klippa mig imorgon och bilen in på besiktning så va tvungen att åka hem.
Och det är skönt, det är varmt här (till skillnad från min iskalla lägenhet) man hittar mat i kylskåpet (har varit lat den här veckan och inte handlat någon mat) och de är tyst.... Skönt att vara hemma. men efter lördag så har jag ju jullov och får stanna hemma lääänge :)

nej Kemi boken kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback