Helgen är över.

Vill inte sova för då är de en ny vecka. Får iof jullov på lördag. ÅÅÅåå ska bli så skönt . Och veckorna här bara rusar förbi.
Igår satt jag hemma o hade super duper tråkigt, Ingen ville med ut och jag var inte alls på humör för att bara ligga vid tven och inte göra något. Så jag bestämde mig för att gå ut nykter, Viktor skulle ha skjuts henm också så kunde ju lika hänga på dom.. Så jag åkte in vid 11. För första g¨ngen gick jag på Tiki nykter, den sista också för den delen. Fulla människor är intge trevliga. Bara några få. Så jag spenderade kvällen med en full viggan, en full westher och en full pojkvänn. Samt några andra fulla människor. Men de va kul, fick prata med männsiskor ja inte pratat med på länge och jag kommer dessutom ihåg allt av min tiki vistelse. också en första gång.
Vid 2 skjutsade jag hem Westher ( för de är ju så långt till han) Sen viggan till furtan, sen åkte jag och andré hem till han och fick mat av hans pappa sisådär halv 4 på natten. Haha.
Sov till 12 idag o upp och åt frukost, sen tillbaks till sängen o prata, skrattade o hade det allmänt trevligt. Åkte hem kl 3 och pluggade åt mat och packade. Till K-stad, hälsade på Carro en sväng,
Hem och plugga, se på film o leka med datorn allt på samma gång!!

Inte dålig jag. nu ska jag sova.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback